یاسای ما، لبخند خدا

عشق برتر از گوهر آمد پدید!!

1390/3/9 10:36
نویسنده : مامان و باباش
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

(به قلم بابای نی‌نی نیومده!)

از همون اولین روزایی که احساس اهورایی عشقو تو نهادم با تمام وجود درک کردم تا امروز که حدود 5 سال از آغاز زندگی مشترکمون با همسرم نازم می‌گذره، همیشه برای خودم، زندگی در شرایط بهتر رو تصور می‌کردم و حتی وقتی هنوز دهنم بوی شیر و سرلاک و بیسکویت مادر می‌داد و دوستانم گرگم به هوا و قایم باشک بازی می‌کردند، من گوشه‌ای دنج می‌نشستم و رفتار آدما رو برای خودم تحلیل می‌کردم.

niniweblog.com

یادمه اون وقتا که بچه بودم و منزلمون تهران بود، یه روز با دوستام در مورد این که می‌خوام چطور با همسرم در آینده رفتار کنم که زندگیمون شیرین بشه حرف می‌زدیم، بی‌خبر از این که آقای مدیر فالگوش وایستاده و داره زاغ سیامونو چوب می‌زنه! بعد از شنیدن حرفامون منو صدا کرد و گفت: آهای پروفسور بالتازار (یه شخصیت کارتونی زمان ما) خوب داری چه‌چه می‌زنی! ببینم بزرگ که شدی به این حرفات عمل می‌کنی؟ منم گفتم: قول می‌دم آقای مدیر و برای این که ثابت کنم که مرد عملم از همین امروز سعی می‌کنم که در خونه هم به مادرم هم کمک کنم!

niniweblog.com

بعد از اون ماجرا آقای مدیر از آقای ابراهیمی معلمون خواست که موضوع انشامون در همین مورد باشه! چه صفایی داشت وقتی که انشای من در کلاس بهترین شد و در صف اونو خوندم و چه حالی داشت وقتی برای شنیدن انشای من همه معلمان مدرسه ( که خودشو بابا بودن و صاحب زن و بچه)  اومدن و مث دانش آموزا انشامو شنیدن و بعد مث یه قهرمان دورم حلقه زدن و بهم تبریک گفتن!! یادش به خیر...

niniweblog.com

اما هدفم از بازگویی این خاطره قدیمی چیه؟ من و همسرم الحمدلله زندگی شیرین و خیلی قشنگی داریم که این با هم بودنو با هیچی عوض نمی‌کنیم! دیشب از خانومی در مورد خودم پرسیدم که تا چه از زندگی با من راضیه؟ نمی‌گم که چی گفت! اما بدونید همون حسی رو داشتم که بعد از خوندن اون انشا بین دانش آموز و معلمام داشتم و تو خود حدیث مجمل خوان از این قصه ...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فریبا
9 خرداد 90 10:18
موفق باشید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگر مایل به تبادل لینک بودید لطفا خبر بدید


سلام فریبا خانوم! در کلبه عشق ما به روی همه بازه! شما لینک شدید.
مامان امير محمد
9 خرداد 90 10:21
سلام برشما زوج نمونه
آرزومندم هميشه سالم وسرحال خوش و خرم باهم زندگي كنيد و زندگيتون با وجود يه لبخند خدا گرمتر بشه



ممنونیم از لطفت مامان امیر محمد عزیز!
فریبا
9 خرداد 90 10:46
ممنون عزیزم که سر زدی شما هم لینک شدید
مامان نی نی ناز
9 خرداد 90 11:14
با سلام و عرض تبریک به شما زوج خوشبخت
اولا به خاطر درک بالای بابای نی نی که انشاالله زودتر به جمعتون می پیونده و دوم به خاطر زندگی خوب و عاشقانه شما که انشاالله تا ابدیت ادامه یابد.


ممنون که به وب ما سر زدین و ممنون از نظرتون! راستی نوشتی:"به خاطر درک بالای بابای نی نی که انشاالله زودتر به جمعتون می پیونده!" یعنی چی اونوقت! همینی که الان گفتی یعنی چه؟!
مامان نی نی ناز
10 خرداد 90 12:09
با سلام ، منظورم نی نی نازتونه که انشاءالله زودتر به جمعتون بپیونده


خدا از دهنت بشنوه خانومی!
مریم
14 خرداد 90 1:32
سلام
وااااااااااااااااااای چه بابای با احساس و مهربونی
ایشالا %
maman nuzha
16 خرداد 90 8:45
salaaaaaaaaam kheyli khtere ghashangi bod.hala age mishe on enshaton ro ham bezarid bebinim chi neveshtin..omidvaram be zodi zod ninitono baghal konid

وای مامان نوژاخانوم ناز! چه درخواست سختی!؟ حالا اگه اصل اون چیز یادم نیومد، سعی می‌کنم یه قسمتایی که جالب باشه و یادم بیاد در آینده بنویسم. اونوقت میشه انشای زندگی ساز بابای نی‌نی نیومده که عنقریب بیاد!! چی میشه! ممنون از نظرت.