یاسای ما، لبخند خدا

دفتر خاطرات نی‌نی قهرمان (قسمت سوم)

1390/4/5 2:08
نویسنده : مامان و باباش
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

اختصاصی لبخند خدا: این مطلب به صورت سریالی به قلم "بابای نی‌نی نیومده (لبخند خدا)" به رشته تحریر در می‌آید. بازپخش آن در هر جا و به هر صورت بدون ذکر منبع عرفا و شرعا حرام است و مستوجب بازپرداخت حق‌الناس به اضافه سودش در آن دنیاست. اگه طالب این همه دردسرید، خود دانید.

niniweblog.com

نی‌نی قهرمان و اعضای خانواده

تاریخ: تاریخ، جغرافیا، علوم و ... می‌دونم که همشون کتاب درسند و باید یه کم که تپل شدو بخونمشون!! niniweblog.com

روز: عزیزم اطلاعاتم بالا رفته! اون که تو می‌گی رزه که بابام واسه تولد مامان گرفته بود، niniweblog.com ولی مامان بعد این که اونو از پنجره انداخت بیرون، گفت: مرده شور اون کادوتو ببرن! برو از شوهر انسی جون یاد بگیر که آقاش واسه روز تولدش سویچ یه ماشینو بهش داد! niniweblog.comبابام که نمی‌خواست کم بیاره دست کرد تو جیبشو سویچ اون پیکان گوجه‌ای مدل 56 داد به مامان و گفت: بیا عزیزم! این سویچ ... اینم کارت سوخت!! ولی قبلش ببرش پیش اوس اکبر که یه نگاهی به چهارستونش بندازه و بهت بگه که چقدر روپاست... که مامان پرید وسط حرفشو گفت: خوب دیگه چی؟ بابامو قیافه حق به جانبی گرفت و گفت: من که ندیدم تا حالا دندون اسب پیشکشی رو بشمارن!! در پایان نتیجه می‌گیریم که پیکان گوجه‌ای مدل 56 همان اسب است که دوندونش را نمی‌شمارند!!

niniweblog.com

ساعت: دیواری! niniweblog.com

مکان: منزل بابای بابام که گرچه قدش از بابای اورجینالم کوتاهتره! ولی روزی صد دفعه بهم میگن: عزیزم! بگو بابا بزرگ!! niniweblog.com

موقعیت: آقا چرا همه سوالای سختو از من می‌پرسین! من اگه خیلی بلد بودم همون دفعه اول جوابشو می‌نوشتم که شما هر دفعه واسه سه خط خاطره نوشتن از من نخوای اولش داستان حسین کرد شبستری رو واست بنویسم!!

شرح داستان: راستش از روزی که از اون مسابقه نابرابر niniweblog.com که به شکست مفتضحانه من انجامید، niniweblog.com به خونه برگشتم تا امروز همه اعضای خانواده که امروز همه سعی می‌کنند یه جورایی بگن که چیه من میشن، بیشتر اوقات دمغم و تو خودمم! راستش واسه ما قهرمانا افته که بعد از شکست اطرافیان تظاهر کنند که چیزی نشده! تازه بعد از اون هرکی میاد با خودش شیرینی میاره و یه دستی به لپ و لوچم میکشن و بوسم می‌کنند و بعدشم از شیرینی میهمان قبلی یه چندتایی می‌خورن و پا میشن و میرن!

من که نفهم نیستم niniweblog.com و میدونم اینا واسه اینه که من روحیمو از دست ندم و تو مسابقه برگشت جبران کنم! مخلصش این که امروز همه تو خونه همون بابایی که تعریفشو شنیدین جمع شدن تا دور از هیاهو خوشونو به من معرفی کنند و به همه بگن: همه نی‌نی، نی‌نی همه!!

اون آقاهه که بر خلاف بابام موی وسط کله سرشو آورده جلو لب و بینیش، بابا بزرگمه!! niniweblog.com البته خیلی هم بزرگ نیست! اما من دوستش دارم، چون روزی صد دفعه وقتی گریه می‌کنم، داد می‌زنه: فلانی صدای تلویزیونو کم کن و همه بهش می‌خندن و به من نیگا می‌کنن و میدونم که این جمله نهایت عشق یه بابا بزرگ به نوشه!! خوشبختم بابا بزرگ! niniweblog.com

اون پیر زن مو قشنگ که از میون این همه رنگ موی سرشو به رنگ سفید در اورده مامان بزرگه! ایشون تبحر خاضی در خواباندن من داره و وقتی همه از خوابیدن من نا امید می‌شن niniweblog.com همین خانوم خوش صدا میگه: برین کنار، همین الان با لالایی خوابش می‌کنم! من که این موها رو تو آسیاب سفید نکردم!! niniweblog.com

راستش من نمی‌دونم موهاشو تو آرایشگاه آسیاب سفید کرده یا نه! اما می‌دونم تنها صدایی که من باهاش از خواب بیدار نمی‌شم و به عکس باهاش می‌رم به خواب همین آواز مادر بزرگه که با یه چیز شبیه لالالا...لالالا شروع می‌شه!! niniweblog.com

اون خانوم که بابایی روزی صد دفعه بهش میگه: خانومی نپرس هیکلم بعد از زایمان بچه زشت نشده! niniweblog.com مامانمه! اما نمی‌دونم چرا بابام بهش میگه: خانوم! بابا بزرگ و مادر بزرگ اینجام بهش میگن: عروس گلم و اون مادر بزرگ و بابا بزرگم بهش میگن: دخترم!! این سوسول بازیا چیه؟ ادم باید یه نام داشته باشه مث من، که عالم و آدم بهم میگن: نی‌نی قهرمان! niniweblog.com کار ایشون اگه تلفن به عمه و خاله و زن عمو و زن دایی و بابام و سی چهل تا از زنای همسایه بزارن، عوض کردن مای بی‌بی من و هزار تا کار دیگه است! ایشون به بنده شیرم میدن که یه چیزی تو مایه‌های دوپینگه! من موندم که چرا مامان منو همون دقیقه اول دوپینگ ندادن تا اون جور شسکت نخورم! niniweblog.com

اون آقا که مامان خانوم  واسه روز تولدش، روز تولدم، روز مادر، سالگرد ازدواجشون و حتی روز بزرگداشت عمر خیام ازش کادو می‌خواد، بابامه! niniweblog.com ایشون نان آور خانواده است اما بیشتر روزا همون کادوها را میاره که گفتم... در پایان نتیجه می‌گیرم که اگه یه روز بابا نان نیاره من می‌میرم! اما اگه تو اون روزایی که گفتم کادو نیاره یا زبونم لال کادوش از کادوی انسی جون مامان کمتر باشه، این خودشه که می‌میره!! و از اونجایی که اون نان آور خانواده و اگه بمیره خانواده ما از بین میره و بعدش به همین ترتیب خانواده‌ها از بین می‌رن و بعدش یه روز روزنامه می‌نویسه: و نسل بشر از بین رفت! niniweblog.com اما چون اصولا بشری نمونده که اون روزنامه رو بخره و بخونه، اونم ورشکست می‌شه  و میاد به ... اه اه اه دارم چی می‌گنم واسه خودم! بقیه‌ش بمونه واسه یه روز دیگه!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

نی نی توپولی
5 تیر 90 2:32
سلام وب متفاوتی دارید جالبه برای ما
امیدوار هر چه آرزوشو داری پروردگار متعال عنایت بفرمایند
با سپاس


ممنون از اظهار لطفتون. راستی چرا آدرس وبتونو نذاشتین که لینکتون کنیم؟
نی نی توپولی
5 تیر 90 14:47
الهی! آفریدی رایگان، و روزی دادی رایگان؛ بیامرز رایگان، كه تو خدایی نه بازرگان
لبخند بزن خدا در همین نزدیکیست


لبخند خدا هم در همین نزدیکی است. ممنون که باز آدرس وبتونو ننوشتین.
مامان صفا
5 تیر 90 14:53
سلام به سلامتی مستقر شدید
این قهرمان تو مسابقه قویترین مردان جهان هم شرکت می کنه فکر کنم بی رقیب باشه


بله مستقر شدیم. تازشم این نی‌نی قهرمان قرص شیر زده متوهم شده و الا قهرمان جهانم کجا بود!
shima
5 تیر 90 22:13
خیلی داستاناتون قشنگه ایشالله خدا بهتون یه نی نی ناز و خوشگل بده


خدا از دهنت بشنوه شیما خانوم!
مامان مانی جون
5 تیر 90 23:45
ای بابا الان دیگه حق الناس کی حالیشه کپی رایت که این چیزا رو نداره بی خیال شو


وای شما چرا اینو می‌گید؟ حالا شما رعایت کنید! باور کنید گاهی واسه یه قسمتش تا بامداد فکر می‌کنم و می‌نویسمش.
مریم (مامان روشا)
6 تیر 90 0:53
سلام دوستای خوبم راستش دل و دماغ خوندن سریالو نداشتم دیروز بعد از مدتها upشدم دیدم گله مند بودین که دیکه بتون سر نمیزنم راستش در سوگ برادر عزیزم بودم که دیشب از بی خوابی اومدم توی وب روشا ایشالا حالم که بهتر شد مطالبو میخونم و نظرمو میگم ولی شما بهم بیشتر سر بزنید خیلی داغونم


واااااااااای! خیلی خیلی تسلیت می‌گم. ایشالا خدا داداش نازنینتونو با پاکان و صالحان حشر کنه و به شما هم صبر بده! واقعا تسلیت می‌گم.
مامان عسل
6 تیر 90 8:58
وااااااای فوق العاده بود هر سه قسمتش قشنگه امااا این قسمتش دیگه عااااااالیه


منمون! ممنون! چشاتون عااااالی می‌بینه.
مامان حسني
6 تیر 90 12:24
سلام مثل هميشه عالي بود بازم به خاطر اين استعدادوخلاقيت بهتون تبريك ميگم يه زماني يه چيزايي مينوشتم كه حالا ديگه ازدستم دررفته ولي ارزش مطلب خلاق را خوب ميفهمم خوش به حال ني ني تون با اين پدر مادرباحال انشالله كه ديگه منتظرتون نذاره وزودي بياد


ممنون، مامان حسنی! از همین اظهار لطفای شماست که ما قوت قلم می‌گیریم.
مامان بابای روژا
6 تیر 90 14:27
خیلی قشنگ نوشتی ! البته اسم شخصیت نی نی قهرمان از خودت نیست ولی شرح داستانت واقعا عالیه


ممنون دوست من! باور کنید که من اسم شخصیت داستانمو از هیچ جایی کش نرفتم و اگر هم یه شخصیت دیگه با این مشخصات وجود داره کاملا اتفاقیه.
زينب عشق مامان و بابا
6 تیر 90 15:23
سلام سلام خوبيد؟خوش ميگذره با پست جديد بروزم
مامان ماهان عشق ماشین
7 تیر 90 0:16
سلام.منزل نو مبارک.


سلام ما هم به شما و ممنون!
کاکل زری یا ناز پری
7 تیر 90 9:57
سلام نی نی قهرمان خوفی؟ امروز خواستیم باهم گپ بزنیم اینقدر این سرعت ها پایینه اجازه نمیده. خوب خوشحالم که باهاتون آشنا شدم من لینکتون می کنم و زود زود بهتون سر میزنم


خوشحال میشیمکه به کلبه عشق ما بیاین. شما لینک شدید
مامان ماهان
7 تیر 90 10:19
سلام خیلی قشنگ بود قهرمان


ممنون و ممنون!
مریم
8 تیر 90 2:40
سلام عزیزم
ایشالا یه نی نی خوشکل و سالم خدا بهتون بده...
دوستون دارم چون خیلی باحالید...


ممنون خاله مريم مهربون! شما لطف داريد.
نی نی توپولی
8 تیر 90 13:41
روز و شب فکر توام در خواب میبینم تویی / خواب پوچ است ، من بیدار میخواهم تو را .
سلام.آدرس من1386mn.niniweblog.com
پیشاپیش خوش اومدید


اين شد يه چيزي! شما لينك شديد و خوش اومديد.
مامان ماهان عشق ماشین
8 تیر 90 22:00
سلام.عیدتون مبارک


عيد شماااااااااااا هم مبارك
نی نی توپولی
10 تیر 90 1:59
سلام عیدتون مبارک خواند زبان دلم ثنای محمد(ص) ماند خرد خیره در لقای محمد(ص) دیده دل، جام جم به هیچ شمارد سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص) عید مبعث برشما مبارک
مریم (مامان روشا)
10 تیر 90 16:29
سلام دوستای خوبم ببخشد که روی خط موندین اصلا" متوجه نبودم آخه امروز تولد روشاست داشتم وبشو up میکردم
دوست داشتم توی این روزای پراز غم بیشتر کنارم باشید و بهم سر بزنید!!!


مشکلی نیست! راسیاتش از وقتی خبر فوت برادرتونو خوندم یه جورایی میخواستیم بیشتر ازت دلجویی کنیم تا جای اون نازنین به رحمت خدا رفته خیلی خالی نباشه! البته اگه به برادری منو قابل بدونید.
محمد گیان
11 تیر 90 12:42
سلام


صد تا سلام! ديار نيت محمد گيان؟!
زهره
11 تیر 90 18:44
سلام مامان گلی وبلاگ قشنگی داری.نی نی نازی هم داری.به وبلاگ منم سر بزن


واااای! خدا که هنوز لبخندشو قسمت ما نکرده! اما بی خیال دوستی شما رو عشقه! شما لینک شدید.
بابای بردیا
12 تیر 90 9:12
سلام.انشاا... به سلامتی نی نی به دنیا میاد تا چند ماه پیش ما هم وضعیتی مثل شما داشتیم لحظات سختیه
موفق موفق موفق باشید...


ممنون بابای مهربون! راستی ما شما رو به جمع دوستامون اضافه کردیم.
مامان حسین
12 تیر 90 10:17



ما بیشتر!
مامان ماهان
12 تیر 90 10:40



خودتون که بیشتر گلید!
مامان کيانا
12 تیر 90 12:15
سلام ...منو دخترم کيانا تازه با وب شما آشنا شديم وکلي از خوندنش لذت برديم....راستي ليست قسمت معرفي سايتو هم انجام داديم وبا افتخار لينکتون کرديم


سلام مامان و بابای کیانا، نممنون که به کلبه عشق ما اومدین. ما هم شما رو لینک کردیم.
بردیا
13 تیر 90 3:00
سلام مرسی که به ما سر زدی ما هم شما رو لینک کردیم موفق باشید..
مامان آرین
13 تیر 90 10:17
سلام دوباره خوش اومدین من با اجازه لینکتون کردم
مامان عسل
13 تیر 90 22:17
سلااااام چقدر انتظار بکشیم ؟؟؟لطفا قسمت چهارمش رو بنویسید تا بخونیم


به چشم! منتظر باشید تا پس از یک میان برنامه قسمت چهارم نی‌نی قهرمان هم به روی پرده بیاید.
مامان پارسا جون
14 تیر 90 1:57
سلام عزیزم
وب خیلی جالبی داری
حداقل با وبهای دیگه خیلی متفاوته
با اجازه لینک کردم تا مطلبهاتونو دنبال کنم
ممنونم

ممنون از لطفتون! شما هم لینک شدید.
مامان امیرعلی
18 مرداد 90 12:29
سلام شرمنده وقت ندارم همه پستاتون رو بخونم ولی بدونید که به یادتونم.ایشالا میخونم و نظر اصلیمو میدم