یاسای ما، لبخند خدا

عکس های 7 ماهگی یاسا جووووووووون

1392/10/30 12:44
نویسنده : مامان و باباش
993 بازدید
اشتراک گذاری

یاسا با تعجب به عکاس که من باشم زل زده و میگه: ایشون چرا داره بال بال میزنه!

من: عزیزم برا این که صاف تو چشم دوربین نیگا کنی یه وقت اون صورت ماهت کج و کوله نشه! افتاد!!!

 

یاساجون: زکی! مامان عکس میگیره؛ معلوم نیست بابا چرا داره حرکات موزون از خودش در می کنه!؟ نکن پدر من با این سن و سالت یه وقت می افتی و قولنج می کنی!!!

یاسا جون: این شهرتم عجب دردیه! این عکاس سمج ول نمی کنه مارو!

 

یاسا جون: ما که خوابیدیم و تو خوابمون می بینیم که این مامان بابای ندید بدید دارن ازمون فرت و فرت عکس میگیرن! مزعرت میخوام میشه ما رو ول کنید!!!

 

یاسا جون: تا سرشون گرمه برم این داخل قایم بشم! بلکه دست از سر کچل ما بردارن!!

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان عسل
25 دی 92 18:22
ماشششششششششششششششالله چقدر نازه این عروسک پسرونه ببوسینش هزارتااااااااااااااااااااااا وااای اینقدر دیر مطلب گذاشتین که فکر کردم دومیشم تو راهه و حسسسابی سرگرم شدین ممنون از نظر شما. والا این یاسا اینقدر شیرینی به زندگیمون داده که کلا اینترنت پرررر
مریم مامان نیکان
2 بهمن 92 13:47
سلام مامانی....ماشالا به این گل پسر ناز و خواستنی خدا واستون حفظش کنه من شما رو لینک کردم...شما هم در صورت تمایل مارو لینک کنید خوشحال میشم به ما سر بزنید
بانو
24 اسفند 92 10:31
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامان علی خوشتیپ
2 فروردین 93 12:46
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . . http://upload7.ir/imgs/2014-03/62773046934858211774.jpg
مامان علی خوشتیپ
2 فروردین 93 12:49
هزار ماشاالله چقدر ناز و خوردنیه دامادیشو ببینید الهی
مامان ماني جون
28 خرداد 93 22:41
گل پسر تولدت با 12 روز تاخير مبارك الهي صد ساله شي