یاسای ما، لبخند خدا

حکایت دو خواب

1390/9/29 14:42
نویسنده : مامان و باباش
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

سرش را میان دو دستانش گرفته بود و زانوه‌ایش را جمع کرده بود. فقط از تکان شدید شانه‌هایش می‌توان حدس زد که خوشحال نیست! خیلی ناراحت است و گریه می‌کند.

به آرامی کنارش نشستم و دستم به دور گردنش حلقه کردم: چیه عزیزم چرا گریه می‌کنی؟ بازم خواب دیدی؟

با گریه گفت: خواب دیدم نمی‌تونم بچه دار بشم!

گفتم: که چی؟ نمی‌شی که نمی‌شی! مگه فرقی به حال من می‌کنه! من که تو رو دارم، دیگه غمی ندارم... مگه به عشق من باور نداری! مگه من فقط تو رو به خاطر بچه می‌خوام؟

گفت: نه می‌دونم و به عشق هم باور دارم. ولی تو خواب دیدم که یه پیرزن به تو می‌گفت که این زن بچه دار نمی‌شه! بیا برو زن بگیر!

گفتم: ولی تو که باردار می شی! درسته که خدا بچه رو قسمتمون نکرده. ولی تو شکر خدا تا حالا دو بار وجود بچه رو تو نهاد احساس کردی و این یعنی که تو دوباره می‌تونی بچه دار بشی. پس گریه نکن.

کمی آروم شد و به من لبخند زد و گفت: یعنی تو باور داری که ما بچه دار بشیم!

گفتم: آره! حالا آرو باش.

صبح جمعه بود. همونجا سرش رو سینم گذاشت و دوباره خوابش برد. درست مثل یک بچه.

وقتی خوابش برد. این بار دل من آشوب شد. سرم رو بلند کردم و به اوستا کریم گفتم: آغا کریم ببین چقدر مشتاق داشتن یه بچه‌س.

***************

هر دو آماده شدیم که بریم سر کار. با وجود این که آخرین روزهای پاییزه است. اما هوا نامطبوع نیست.

مرتب و اتو کشیده و خوشحال بود. تازگی‌ها به خودش قبولانده که با یک انرژی مثبت به مدرسه و محل کارش بره. من که همیشه خدا مثبت و روپام. بهش گفتم دیروز تو خواب دیدی. امشب من! بگم؟

با خوشحالی گفت: در مورد بچه‌س؟

گفتم: آره

گفت: بگو! تو رو خدا بگو!

گفتم: خواب دیدم که بچه دار شده بودی. یک دختر با چشمان عسلی و درشت. با موهایی دم اسبی که وسط هال داشت وول می‌خورد! منم که از سرکار برگشتم اونو وسط هال دیدم که سرشو به طرف من برگردوند و بهم لبخند زد!

لبخند شیرینی به لب گرفت و از ته دل گفت: خدا قسمت کنه!

***************

شما هم برای برآورده شدن حاجت عشق من! گل ناز من! خانوم من، از ته ته دل بگید: خدا قسمت کنه!

پسندها (1)

نظرات (16)

dust
29 آذر 90 15:25
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
مامان مانی جون
30 آذر 90 13:54
الهی آمین
بابا دیر میایین ها
یلداون هم مبارک
سال دیگه سه نفری


خدا از دهنت بشنوه.
شیوا
2 دی 90 18:22
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .
مامان صفا
5 دی 90 20:14
سلام
الهی آمین خدا قسمتتون کنه،
امام جواد علیه‌السلام: تا هنگامی که سپاسگذاری بندگان ادامه دارد نعمتهای
خداوند قطع نمی‌شود.
شما هم که همیشه به خاطر وجود همسر مهربانتون همیشه سپاسگذارید پس انشاالله این نعمت هم قسمتتون میشه..به خانمتون بگین خواب زن چپ...


دست و دل گلتون درد نکنه! کلی شارژ روحی شدیم!
زينب عشق مامان و بابا
7 دی 90 19:23
سلام خوبيد كم پيدا شديد ؟سراغي از ما نميگيريد؟اميدوارم شاد باشيد /راستي زينب گل ما يكساله شد


ایشالا تولد صد سالگیش! بد درگیریم به خدا
مامان ماهان
11 دی 90 12:18
ای جان الهی که همه حاجت روا بشن به خصوص شما آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن


خدا از دهنت بشنوه عزیز!
مامان هوراد
11 دی 90 14:39
انشالله خدا قسمت کنه
امیدوارم به زودی زود خانه تان با صدای گریه بچه پر بشه براتون عشق می فرستم
من هم قبل از تولد هوراد از این خوابها می دیدم هنوز هم گاهی اوقات باورم نمی شه که بچه دارم این یک ترس است که ته دل همه زنها خانه داره اول ترس این که نکنه بچه دار نشم بعد ترس از این که نکنه برای بچه اتفاقی بیافته سعی کنید محفلتون را با عشق گرم کنید
همه عمر می گردیم دنبال نیمه گم شده زندگیمون این محفل عاشقانه را با ترس خراب نکید
ببخشید خیلی حرف زدم


ممنون مامانش! هوردا ببوس که حاصل این عشقه! راستش من هیچ وقت با وجود خودمون و عشقمون کمبودی را احساس نمی‌کنم! اما بچه پاره تنه و بودنش عشق را بیشتر می‌کند.
نگين
13 دی 90 17:01
قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست


و قشنگترین آرزوی من سلامتی شما
parsa
15 دی 90 18:38
سلام من یک سایت بازی آنلاین با جامعه مجازی دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه توی جامعه مجازی هم امکانات زیادی داریم که از جمله اینکه میتونی وبلاگ خودتو توش لینک کنید به صورت رایگان و بدون تبادل لینک منتظرتم gamebaz.ir cloob.gamebaz.ir
مامان ثمين
20 دی 90 14:39
سلام.از ته دل و خالصانه از خداي مهربون براتون آرزوي بهترينها رو دارم .دعا ميكنم به حاجت دلتون برسيد.


ممنون از لطفت! خدا از بزرگی کمتون نکنه.
مامان آرین
22 دی 90 14:49
الهی آمین. خدا قسمت کنه. ایشالا بزودی خبرای خوب برامون میذارین
بهـــــــــــــار
28 دی 90 21:19
سلام به خدا اعتماد داشته باش خدا همیشه کنارته وقتی که صلاح بدونه بهت یه دردونه ی ناز میده مطمئنم خودتم با اطمینان و اعتماد به خدای بزرگ زندگی ادامه بده امیدوارم زندگی پر از شادی و سلامتی داشته باشی به من و نی نی ام سر بزن خوشحال میشیم
مریم(مامان روشا)
2 بهمن 90 1:35
خدا قسمت کنه الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی
مامان نیایش
19 بهمن 90 20:12
ان شا الله که خدا قسمت میکنه توکل بر خدا داشته باشید هر چی اون بخواد
مامان آنیسا
15 مرداد 91 11:52
مامان ترانه
18 شهریور 91 15:42
خاله جون جون می شه زحمت بکشید به ترانه جون من رای بدید(شماره 15) قسمت نظرات .... ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php سایت