یاسای ما، لبخند خدا

مامان استراحت می‌کند

1390/2/14 10:06
نویسنده : مامان و باباش
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. بابایی! امروز چطوری؟ باباییکه خیلی خوشحاله (:-) امروز تیم محبوبم پرسپولیس در یه بازی که برام عجیب بود موفق شد الاتحاد عربستانو شکست بده! niniweblog.com پس یه هورای مشت واسه بابایی و تیم قرمز پایتخت niniweblog.com خوب دیگه مسائل حاشیه‌ای بسه! niniweblog.com خبر .... خبر و امرووووووووووووووووووز مامان جونت که فقط یه ساعت درس داشت و اونم تو پیش دانشگاهی به مدرسه نرفت! نیست این پیش دانشگاهیا یه مدت دیگه امتحان دارن از همین حالا موندن خونه که به درسشون برسن. به همین خاطر مامانی امروز خونه موند و هی روی سرت دست کشید و واسه سلامتیت دعا خوند! niniweblog.com ایشالا تو سلامت باشی و مامان جونتم سالم و سرحال تا جمع خونواده کوچیک و صمیمون تکمیل بشه! راستی بابایی تا حالا هیچ کس از وجودت خبردار نشده و نمی‌خوام فعلا زیاد شلوغش کنم! چون بار قبلی که خواهر یا برادرت یه ماه تو شکم مامانیت بود یه در حالی که آدم و عالم می‌دونستن بر اثر یه حادثه از دستمون رفت! پس حالا می‌خوایم تا لگد نزنی وجودتو رسانه‌ای نکنیم! پس بزن اون لگد قشنگه رو! امیدوارم که تو که قراره لبخند خدا برای ما بشی هرچی زودتر بیای! niniweblog.com حتی اگه شده هفت ماهه! راستی بابایی میگن دعا بچه گیراست! حالا تو که فقط یه نطفه‌ای فکر کنم دعات بی‌برو برگرد اوکی بشه! دعا کن اول مامان جونت سالم باشه. بعد تمام مامانا و نی‌نی‌هاشون بعد بارسلونا هم امشب ببره!!! niniweblog.com پس به امید دیدار تو: عاشقای وجود تو مامان و بابای نی‌نی‌ نیومده (لبخند خدا) niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی جون
14 اردیبهشت 90 0:00
سلام
لینکتون کردم


ممنون از شما و شما هم لینک شدید!
مامان روشا
14 اردیبهشت 90 1:03
من خیلی به وب شما علاقه مند شدم هر موقع میام روشارو up کنم به شما هم سر میزنم من و شوهرم و امیدوارم روشا طرفدار پرسپولیس و بارسا هستیم به امید پیروزی


خیلی ممنون! البته خوشبختانه هر دوشون نتیجه قابلی گرفتند! اما پرسپولیس حذف شد! ایشالا با قهرمانی در جام حذفی جبران بشه!