یاسای ما، لبخند خدا

امروز روز مامانی بود!

1390/2/12 22:51
نویسنده : مامان و باباش
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لبخند خوشگل خدا!

چطوری گل بابا! می‌دونی امروز چه روزیه! اگه خدا بخواد تو قسمت عشق ما بشی، از همین امروز مهرت تو دلت مامان جونت افتاد و آتیش هم به جون من! آخه من خیلی وقته می‌خوام یه بچه ژیگولوی خوشگل مث باباش روم جیش کنه! آخه شنیدم جیش بچه مث آب تمیزه! یه وقت پررو نشی بابایی! بیای رو سرمون خراب شی!niniweblog.com راستی! می‌دونستی امروز روز معلم بود. niniweblog.comمنم خواستم مامانی رو غافلگیر کنم! پس براش یه جفت گوشواره طلای خوشگل مث خودش براش گرفتم و بردم مدرسه و پیش همکاراش و دانش آموزاش تقدیمش کردم!

niniweblog.com نمی‌دونی چقد خوشحال بود و چقد ذوق کرد. البته من هیچ وقت هیچ مناسبتیو فراموش نکردم و همیشه براش هم کادو گرفتم و هم مث دوران آشناییمون براش نامه نوشتم niniweblog.com دانش آموزان دبیرستانشم خیلی دخترای نازی بودند و چون من اغلبشونو تو مغازه نوشت افزارم می‌بینم و می‌شناسمشون خیلی بهم لطف کردند و البته برنامه‌شونم قشنگ بود.

خلاصه بابای روز قشنگی بود! اما حالا خیلی خسته است و بعد از اینکه با هم یه نیگا به وبت کردیم. اون گرفت خوابید تا به تو هم فشار نیاد! آخه تو هم امروز مث مامانت زحمت کشیدی و خسته شدی! پس تو هم برو بگیر بخواب تا بابایی هم بره با خیال راحت تخمه بخوره و نودشو نیگا کنه!

niniweblog.comپس بای بابایی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیاز
12 اردیبهشت 90 23:30
واقعا و از ته قلب تبریک واسه لبخند قشنگتون


ممنون، البته اگه منظورتون عکس لوگوی وبمونه، اون لبخند خدا برای یه خونواده دیگه‌ست! لبخند خدای ما تازه یه روزه تو نهاد مامانشه!
مامان مانی جون
13 اردیبهشت 90 0:13
سلام
حالا واقعا یه نی نی یه روزه دارین؟
خوش به هالش که از یه روزگیش وب دار شده


راستشو بخواید همین طوره که نوشتم! البته کار خدا بود که همون روز اول خبردار شدیم تا براش وب بزنیم. برای تولد توام با سلامتی نی‌نی و مامانش دعا کنید!
مامان روشا
13 اردیبهشت 90 16:46
از ته قلبم برای لبخند خدا و مامان مهربونش خوشحالم که پدر به این مهربونی داره من و روشا و پدرش براتون دعا میکنیم که لبخند خدا قسمتتون بشه


ممنون از لطف شما. راستش من به واسطه کارم همیشه آنلاینم و حاضرم به خاطر لبخند خدا که قراره نصیبمون بشه هر کاری بکنم. پس مدیریت نی‌نی بلاگ در مقابل 9 ماه حمل و درد زایمان و یه عمر وفا به شوهر و فرزند هیچی نیست. امیدوارم لیاقتشو داشته‌باشم و عمری برای جبران!