یاسای ما، لبخند خدا

اولین پست مامان نی‌نی نیومده ما (لبخند خدا)

1390/2/25 17:15
نویسنده : مامان و باباش
932 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه مادران، پدران و نی‌نی‌های عزیز! قلب

این اولین پست ارسالی من به عنوان مامی نی‌نی نیومده ما (به قول بابای مهربونش؛ لبخند خدا) ست. منم مثل بابی نی‌نی از خدای بزرگ که حاصل یه عشق اهورایی رو در وجود من نهاده میخوام که اولندش این هدیه سالم باشه! دوم صالح بار بیاد و ... مژه

راستش من باید یه تشکر ویژه هم از بابای زحمتکش نی‌نی داشته باشم. آخه من به خاطر شغلم (معلمی) همیشه یا در مدرسه‌ام یا در حال رفع و رجوع امور مدرسه هستم. تشویق تشویق آقامون که بازم بهش دست مریزاد میگم بیشتر اوقات در مغازه آنلاینه و از زبان خودش مطالب ارسال می‌کنه و شبا هم برام می‌خونه و هم با هم به نظرات شما مامانای گرامی جواب میدیم و این بهترین هدیه‌ایه که من می‌تونم به عنوان مامان از یه همنوع و همجنس دریافت کنم. قلب

راستش دیشب که داشتیم به نظرات شما عزیزان پاسخ می‌دادیم و البته نی‌نی بلاگ‌های ناز شما رو می‌خوندیم. متوجه شدم که بیشتر شما عزیزان نی‌نی قشنگتونو به دنیا آوردین. به همین دلیل خواستم از راه این وب نگاره از شما عزیزان درخواست کنم که تجربیات خودتون رو اعم از این که در این اوقات باید چیکار کرد؟ و چی خورد؟ و ... با من در میون بزارید. به من زنگ بزن

به تشخیص خانم دکتر من در هفته سوم حاملگی هستم و البته درد عجیبی در ناحیه شکم دارم که من شک دارم از عوارض حاملگی اونم در هفته سوم باشه! نگران البته من به خاطر این که نی‌نی اولم در چنین وقتایی از دست دادم یه کم اضطراب و دلهره دارم  پس خواهش می‌کنم که تا اونجایی که براتون میسره به من کمک کنید تا این دوره رو انشاءااه با سلامتی پشت سر بگذارم!

دعاگوی همه نی‌نی‌ها و مامان باباهاشون

مامان نی‌نی نیومده (لبخند خدا) قلب قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روشا
26 اردیبهشت 90 1:15
سلام مامان لبخند جون ! تنها چیزی که الان به دردت میخوره بدونی اینکه استرس نداشته باشی چون بدترین چیز در این دوران هستش خودتو نی نی رو به خدا بسپار هر چی قسمت باشه همونه تا میتونی استراحت کن کمتر توی ماشین بشین پله و پیاده روی ممنوع !3ماه اول خیلی سخته وباید خیلی مراقب باشی به امید متولد شدن لبخند عزیزم در کمال سلامتی خودش و مامان نازش

ممنون از لطفتون! راستش من اضطراب داشتم. اما به لطف شوهر نازم به کمتر کاری دست می‌زدم و همه نکات و رعایت میکردم ولی نمی‌دونم که چرا بازه قسمت نشد ...
مامان نیایش
26 اردیبهشت 90 9:56
سلام خانومی مبارک باشه ایشالا نی نی سالمی خدا بهتون هدیه بده دختر و پسر بودنش مهم نیست واقعا لبخند خدا به بنده هاش همیشه از ته دله در ضمن هر چی درد هم داشته باشی تو این دوران طبیعیه



ممنون از لطفتون! اما متاسفانه نی‌نی ما از دست رفت!