یاسای ما، لبخند خدا

روز مادر یعنی خدا به هر زنی یه روزی یه نی‌نی‌ میده!

1390/3/4 17:25
نویسنده : مامان و باباش
807 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مادره! روزی که به نام حضرت فاطمه است! پس اول این روزو به همه مامانایی که توی این مدت مادرانه با من بودند و ضمن پرورش نی‌نی‌شون در حق منم خواهری و حتی مادری کردند، تبریک میگم!

منی که در غربت و تنهایی، تنها دلگرمیم همین خانواده کوچیک دو نفره‌مونه و مامان و نی‌نی‌هایی که هیچ وقت منو تنها نذاشتن!

niniweblog.com

اما خبر خوب این که امروز با عشقم رفتیم اداره آموزش و پرورش و اونا گفتند که به احتمال 90 در صد کار انتقالیتون جور میشه! و این یعنی پایان 5 سال دوری از اقوام و فامیل و مامان و بابا و خانواده گرامی شوهرم و خلاصه تمام کسایی که واقعا دوستشون دارم اما ازشون دورم!

دومین خبر این که در شورای عالی خانواده که با حضور تمام اعضا که عبارت بودند از من و شوهر نازم تصمیم گرفته شد که فعلا بحث نی‌نی به مدت یه سال یعنی تا سال بعد همین حول و حوش مختومه اعلام بشه! تا هم من از شوک از دست رفتن دو نی‌نی خارج بشم هم بدنم به فرم خودش برگرده و تحمل نگهداری یه نی‌نی دیگه رو داشته باشه! بگین ایشاااااااااااااااااااااااااااالا

سوم این که قراره در این مدت نی‌نی بلاگو حفظ کنیم و در طول هفته چندین بار آپش کنیم که هم شامل درد دلای منه و هم شامل تحقیقاتی میشه که میخوام برای کسب تجربه جستجوش بکنم و بعد بزارم که بقیه مامان و باباها هم استفاده کنند. با این کار هم کسب تجربه‌ای میشه واسه خودمون و هم ایشالا مفید واقع میشه واسه همه!

niniweblog.com

از همه مامان باباهای عزیز هم درخواست دارم که در این مدت ما رو تنها نگذارند! پس فعلا بااااااااااای و به امید دیدار

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مانی جون
3 خرداد 90 21:12
سلام
روز شما هم مبارک
ببخش که ناراحتت کردم و ممنون از دلداریت


ممنون از شما!
مامان روشا
4 خرداد 90 0:33
سلام عزیزم روز شما هم مبارک باشه مرسی که به روشا سر زدید و خوشحالم که وب لبخند جون را ادامه میدید


ممنون مامان روشا! شمایید که قوت نوشتن رو در من زنده کردین!
mamane nuzha
4 خرداد 90 7:51
salam roze shoma ham mobarak bashe.babat ninit aslan narahat nabash .khoda koli doset dare ke injori bahat ta mikone.man midonam ke be zoodi zood khoda ye nini khoshkel mizare to damanet.khoda ha,e mamana ro dost dare va taghat ashkashon ro nadare fereshteye mehrabon


ممنون مامان مهربون نوژا
مامان صدرا
4 خرداد 90 8:38
سلام عزيزاي من ، امروز با وبلاگتون آشنا شدم و همه مطالبشو خوندم گاهي خوشحال شدم گاهي هم اشكم دراومد
من معتقدم كه خدا هميشه داره به ما لبخند ميزنه و لبحندش هميشه توي فرشته هاي كوچيك خلاصه نشده ،‌همين كه شما كنار همديگه خوشبخت و خوشحال هستيد يعني لبخند خداوند به شما
عزيزم به خودت كمك كن تا هرچه زودتر به وضعيت قبليت برگردي و تحت نظر يك پزشك حاذق اقدام به ني ني دار شدن بكني
هر كمكي از دست من بر بيايد در خدمت هستم ، هميشه شاد باشيد و خوشبخت
به ما هم سربزنيد


سلام مامان صدرای ناز، ممنون که این قدر زیبا هم پستها رو مطالعه کردی و هم مار روشن کردی! بازم به کلبه ما منتظران بیا! در ضمن شما لینک شدید.
مامان نیایش
4 خرداد 90 13:17
سلام ان شاءالله که به زودی از تنهایی در بیایید و تو جمع خانواده هاتون خوش باشید و نی نی قشنگتون هم هر وقت خدا صلاح بدونه به جمع قشنگتون اضافه بشه
شاد باشید و موفق


سلام مامان نیایش، دستت درد نکنه و ممنون از دلسوزی مادرانه‌ات.
fatemeh
4 خرداد 90 18:47
سلام،مرسی که شما هم تنهام نمیذارین،
خیلی خوشحالم که دوستایی مثه شما به من توی این 9 ماه کمک میکنن،
الله تعذ من تشاء،و وتذل من تشاء
حکمت خدا بود عزیزم،دوست داشتی نینیت میموند و خدای نکرده مریض می بود؟
توکل بر خدا عزیز!بای مهربون!


بازم ممنون فاطمه جون! خوب گفتی: الله تعذ من تشاء،و وتذل من تشاء
فاطمه
4 خرداد 90 18:58
دوباره سلام،عنوانتون خیلی جمله پر معنیه،تصمیم خیلی خوبی گرفتین،آفرین،بابت تبریکاتونم ممنون،فدا



ممنون فاطمه جون، الان که دوباره می‌خونمش می‌بینم که راست میگی! چی گفتم و خودم نمی‌دونستم!!!